Splošni pogoji poslovanja

Dobrodošli na spletnem mestu www.wolfyshop.si, s katerim upravlja podjetje WOLFY, spletne rešitve, David Volk s.p. (v nadaljevanju: podjetje). Spletno mesto je bilo postavljeno z namenom obveščanja širše javnosti o podjetju in njegovih storitvah. Prosimo vas, da kot obiskovalec našega spletnega mesta upoštevate vse spodaj naštete pogoje. S pregledovanjem ali uporabljanjem tega spletnega mesta potrjujete, da ste te pogoje prebrali, da jih razumete ter se z njimi strinjate in jih v celoti sprejemate.

Lastnik spletnega mesta bo s potrebno skrbnostjo poizkušal zagotavljati natančnost in ažurnost podatkov na spletnem mestu. Hkrati si pridržuje pravice, da spreminja vsebino spletnega mesta ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli, brez vsakršnega predhodnega obvestila in ne prevzema nobenih odgovornosti za ponovno obnovo spletnega mesta. Prav tako lahko lastnik spletnega mesta kadarkoli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu. Pred uporabo podatkov s spletnega mesta preverite točnost informacij v podjetju. Uporaba blagovne znamke lastnika spletnega mesta je dovoljena le s predhodnim dovoljenjem lastnika spletnega mesta. Vsa besedila, slike ter ostale vsebine, ki so prikazane na spletnem mestu, je izbral in uredil lastnik spletnega mesta in so zgolj informativni podatki, zbrani z namenom predstavitve storitev podjetja WOLFY, spletne rešitve, David Volk s.p.

SPLETNA TRGOVINA WOLFYSHOP.SI

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), upoštevajo pa tudi mednarodne kodekse e-poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Nakup v spletni trgovini Wolfyshop.si je mogoč z registracijo. Ob registraciji obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik spletne trgovine.

CENE
Vse cene v spletni trgovini Wolfyshop.si so navedene v EUR in vsebujejo 22% DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Ponudba velja do preklica. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje kupcu omogočilo odstop od nakupa.

NAČIN PLAČILA
Spletna trgovina omogoča naslednje oblike plačila:

  • Plačilo po povzetju – plača lahko z gotovino ali kartico (kurir ima POS terminal);
  • Plačilo z uporabo kreditne kartice ali Paypala;
  • Predplačilo za artikle je možno le po predhodnem dogovoru in za naročila v vrednosti nad 200 €.

STROŠKI in DOSTAVA BLAG

Stroška odpreme naročila (poštnine) v primeru standardne dostave ne zaračunavamo. Za dostavo naročil na območju Republike Slovenije bo paket dostavila dostavna služba GLS (dostava na dom ali GLS Paketomat). Pri plačilu po povzetju z gotovino vam zaračunamo provizijo, ki znaša 1,99€, v primeru plačila s kreditno kartico ali PayPalom tega stroška ni. Naročene izdelke vam GLS dostavi na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Rok dostave je 2-5 delovnih dni. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji Pošti Slovenije ali v GLS Paketomatu. V primeru pošiljanja izdelkov v države Evropske unije se za obračun poštnine in provizije uporabi cenik dostavne službe, ki je prevzela pošiljko. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.

IZDAJANJE RAČUNOV

Ta spletna trgovina je spletna trgovina na drobno, namenjena samo končnim potrošnikom (B2C). Zato ne omogočamo B2B prodaje prek naše spletne trgovine. V primeru, da želite vzpostaviti B2B odnos z našim podjetjem in kupiti večje količine, vas prosimo, da nas kontaktirajte.

NAROČILO BLAGA IN POSTOPEK NAKUPA

Kupec lahko želeno blago naroči po telefonu, elektronski pošti ali z nakupom v spletni trgovini. V primeru spletnega nakupa se mora obiskovalec spletne trgovine registrirati kot uporabnik. Po registraciji lahko uporabnik prične s postopkom naročila. Kupec ima pred potrditvijo naročila možnost pregledati naročilo in vnesti popravke glede izbranih izdelkov in količine izbranih izdelkov. Po potrditvi nakupa pa lahko kupec popravke naročila uredi z obvestilom po elektronski pošti ali telefonu, vendar le do trenutka, ko je blago odpremljeno.

Postopek nakupa:

  1. korak: Kupec v ponudbi spletne prodajalne izbere želen artikel in količino in izbiro potrdi s klikom na gumb »dodaj v košarico«. V primeru nakupa več različnih artiklov, se postopek pri vsakem artiklu ponovi. Ko je zbiranje artiklov končano, ima kupec na voljo pregled povzetka naročila. Po pregledu vsebine naročila izbiro potrdi s klikom na gumb »zaključi z nakupovanjem«. Aplikacija bo od uporabnika zahtevala vnos uporabniškega imena in gesla ali registracijo. Po opravljenem vpisu, se postopek nakupa zaključi z izbiro načina dostave in plačila ter klikom na gumb »potrdi naročilo«.
  2. korak: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V tem koraku ima kupec ponovno možnost pregledati vsebino naročila. Za primer napak pri nakupu ima kupec na voljo tudi možnost preklica naročila. Kupec lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu. V primeru preklica po elektronski pošti je v sporočilu potrebno obvezno navedite navesti naslednje podatke: v naslovu sporočila: Preklic naročila; v vsebini sporočila pa: a) ime izdelka b) ime in priimek kupca ter c) naslov kupca.
  3. korak: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo pri prodajalcu. Prodajalec po prejemu preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ob potrditvi naročila prodajalec obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Če je blago na zalogi prodajalec v roku 3 delovnih dni blago primerno zapakira in odpošlje paket naslovniku. Prodajalec izda račun po prejemu plačila in informacije s strani dostavne službe, da je kupec naročilo prejel. Prodajalec pošlje račun kupcu po elektronski pošti na elektronski naslov, ki ga je kupec sporočil prodajalcu ob naročilu.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja.

Registracijo lahko uporabnik vsak trenutek prekliče. To stori tako, da s pisno izjavo prodajalcu sporoči preklic registracije. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik prodajalcu poravnati vse morebitne še neporavnane obveznosti.

Varnostna opozorila k uporabi vseh izdelkov.

Pred uporabo vsakega izdelka je potrebno prebrati navodila o uporabi. Vsak izdelek, je potrebno pred uporabo na varen način preizkusiti. V kolikor niste popolnoma prepričani, na kakšen način bi izdelek preizkusili ali pa niste prepričani da je izdelek varen za uporabo in lahko naredi premoženjsko škodo ali škodo na zdravju ljudi vas prosimo da izdelka ne uporabljate, o tem obvestite prodajalca in mu izdelek vrnete. Vse izdelke uporabljate po lastni presoji in na lastno odgovornost.

Prizadevamo si za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in slik. Kljub temu, ne moremo zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni. V primeru nejasnosti, točnost informacij preverite pri prodajalcu.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik v skladu z ZVPot pravico, da nas v 14 dneh obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.  Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot torej NE velja za pravne osebe.

Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini.

Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

Za odstop od pogodbe izpolnite obrazec, ki ga najdete na povezavi REKLAMACIJE

REKLAMACIJA

V primeru, da vaš artikel ne deluje pravilno, lahko uveljavljate garancijo. Na vse elektronske naprave v naši ponudbi imamo 24 mesecev garancije.

Garancija ne velja v primeru:

  • fizične poškodbe
  • obrabe zaradi uporabe
  • napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla

Artikel mora biti vrnjen v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. Kupec mora artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščititi (artikel mora priti nepoškodovan).

Artikel mora biti zaščiten z originalno embalažo. Tudi zaščitna folijo, navodila za uporabo,pašček… morajo biti priložena in nepoškodovana. V primeru odstopa od pogodbe morate vrniti artikel vrnjen skupaj z vsemi dodatki, ki ste jih prejeli skupaj z artiklom, npr: kabli, polnilci, slušalkami,…Torej izdelek mora biti v takem stanju kot ste ga prejeli.

V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali delno razrešen. V tem primeru bo izdelek vrnjen kupcu, stroški pošiljanja niso kriti s naše strani, ampak jih krije kupec. V primeru osebnega prevzema teh stroškov ni.

Kupec mora nakazati oz. v naprej plačati stroške poštnine na naš TRR za vračilo artikla, katerega je bila reklamacija zavrnjena oz. delno razrešena v višini 3,60€. Obvestilo o zavrnitvi oz. delno razrešeni reklamaciji bo kupec prejel na elektronsko pošto.

V primeru reklamacije, nam izdelek pošljite na naš naslov: Ulica Jožeta Jame 14, 1210 Ljubljana-Šentvid

Za reklamacijo izpolnite obrazec.  

V paket pripišite večmestno kodo reklamacije, ki je vaša številka naročila. Pošiljk, pri katerih ne bo navedena večmestna koda reklamacije oziroma menjave ne moremo identificirati. Posledično zahteva po vaši reklamaciji/menjavi ne bo razrešena.

Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja. Pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.

V roku 8 delovnih dni od prejema vašega paketa bo reklamacija rešena.

ODSTOP OD POGODBE

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na naš naslov. Šteje se, da ste pravočasno vrnili blago če ga pošljete pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Izdelke morate vrniti nepoškodovane v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži. Poškodovanih izdelkov, izdelkov v spremenjeni količini in izdelkov v neoriginalni ali poškodovani embalaži ni mogoče vrniti. Izdelke vrnite kot paketno pošiljko in ne kot pismo. Izdelkom, ki se vračajo, mora biti priložena kopija računa. V primeru odstopa od pogodbe, krijete le stroške vračila blaga.

V kolikor ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki ste jih opravili zaradi naročila nemudoma, oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Vračilo prejetih plačil bomo v tem primeru zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslali nazaj. Prejeta plačila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen če ne želite drugačnega načina vračila. Najhitrejši in najpreprostejši način vračila je na vaš TRR (osebni račun). V primeru, da se odločite za takšen način vračila, prosimo, da nam sporočite številko osebnega računa.

Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila.

Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, prosimo pokličite našo tehnično službo, kjer vam bodo naši svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za zagotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu.

STVARNA NAPAKA

Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Kdaj je napaka stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja..

Kako se stvarna napaka uveljavlja?

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo.

Kdaj prodajalec ne odgovarja za stvarne napake?

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in kupcem rabljena stvar, ne odgovarjamo za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

GARANCIJA

V primeru, da vaš artikel ne deluje pravilno, lahko uveljavljate garancijo. Na vse elektronske naprave v naši ponudbi imamo 12 mesecev garancije. Garancija teče od datuma prejema blaga. Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom, računom in drugimi dokumenti, ki so navedeni na računu. Imate nepotrjen garancijski list? Brez skrbi! V tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi.

Garancija ne velja v primeru:

  • fizične poškodbe;
  • obrabe zaradi uporabe;
  • napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla.

V kolikor traja popravilo več kot 45 dni, vam izdelek zamenjamo z novim, če to ni mogoče, pa v celoti povrnemo kupnino za izdelek

Varovanje podatkov

Vaši osebni podatki bodo skrbno varovani v skladu z veljavnimi predpisi. Podatki, pridobljeni ob naročilu blaga, bodo uporabljeni za pošiljanje ponudb, računov ter ostale potrebne poslovne komunikacije med vami in prodajalcem. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • plačilne pogoje, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • pogoji, roki in postopki v primeru odstopa od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko so stroški vračila blaga,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
  • seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake,
  • možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno,
  • pri pripravi spletne strani lahko pride do napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. V primeru velikega odstopanja cen ali tehničnih podatkov vas bomo ob vašem naročilu o tem obvestili.

Izvensodno reševanje sporov in drugih pravnih sredstev

Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ne bo možno, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Ljubljani.

Podatki o vpisu v register z navedbo registra in številke vpisa:

WOLFY, spletne rešitve, David Volk s.p
Ulica Jožeta Jame 14, 1210 Ljubljana-Šentvid
Matična številka: 8608156000
Davčna številka: SI39153665
Davčni zavezanec: DA
Vpis v registrski organ: 20.02.2020
SKD: 47.910 – Trgovina na drobno po pošti ali po internetu

Platforma za reševanje sporov

S 15. februarjem 2016 Evropska komisija pripravlja platformo za izvensodno reševanje sporov. Potrošniki imajo tako možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča. Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.

Podjetje WOLFY, spletne rešitve, David Volk s.p. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

KOMUNIKACIJA

WOLFY, spletne rešitve, David Volk s.p. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo WOLFY, spletne rešitve, David Volk s.p. izrecno spoštoval.

MNENJA/KOMENTARJI UPORABNIKOV

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice časovno neomejeno prenaša na podjetje WOLFY, spletne rešitve, David Volk s.p.

Izjava o varovanju osebnih podatkov

Podjetje WOLFY, spletne rešitve, David Volk s.p. spoštuje in ščiti vašo zasebnost. V nadaljevanju preberite, kako ravnamo z vašimi osebnimi podatki.

Ta izjava o varovanju osebnih podatkov opisuje obravnavo podatkov, ki nam jih zagotavljajo ali zbirajo naše digitalne platforme, ki obiskovalcem omogočajo dostop do naše spletne strani in uporabe naših storitev. Ta pravilnik o zasebnosti je skladen s Splošno uredbo o varstvu podatkov EU in tudi lokalno zakonodajo.

Pravna podlaga za obdelavo podatkov

Ko obdelujemo osebne podatke v zvezi s pogodbo ali morebitno pogodbo z vami, je pravna osnova za obdelavo, da so osebni podatki potrebni za izvedbo poslovne pogodbe z vami ali pred sklenitvijo pogodbe. Če je pravna osnova za obdelavo podatkov vaše soglasje, imate pravico, da kadar koli umaknete svoje soglasje, vendar to ne vpliva na zakonitost obdelave s strani podjetja WOLFY, spletne rešitve, David Volk s.p. za obdobje, preden umaknete soglasje. Če posredujemo osebne podatke organom pregona ali drugim državnim organom, delimo vaše osebne podatke, ker imamo zakonsko obveznost, da to storimo.

Razlog in namen zbiranja osebnih podatkov s strani podjetja WOLFY, spletne rešitve, David Volk s.p.

Tukaj so opisane glavne kategorije podatkov, ki jih zbira podjetje WOLFY, spletne rešitve, David Volk s.p., in glavni nameni zbiranja podatkov:

  • Kot del splošnih poslovnih procesov podjetja WOLFY, spletne rešitve, David Volk s.p.

Zbiramo osebne podatke o obiskovalcih spletne strani, kupcih, dobaviteljih (vključno s tretjimi osebami kot ponudniki storitev). Podatki lahko vključujejo posameznikovo ime, podatke za stik in druge podatke, potrebne poslovanje z vami ali vašo organizacijo.

  • Kot pomoč pri vašem poizvedovanju

Lahko se odločite, da se strinjate s posredovanjem osebnih podatkov, vključno s svojim imenom, e-poštnim naslovom ali drugimi podatki za stik, ko se obrnete na nas po telefonu, e-pošti, pošti, z uporabo naših digitalnih platform ali drugih komunikacijskih kanalov. Ti osebni podatki nam omogočajo, da se odzovemo na vaše zahteve po informacijah, da pripravimo ustrezne korake in ponudbo za nakup  izdelkov, da se lahko odzovemo v primeru zahtev v okviru garancije ali drugih zahtevkov.

  • Kupci in potencialni kupci

Osebne podatke strank in potencialnih strank, vključno z imeni, podatki za stik, podatki o plačilnih navadah in kreditnih karticah, kreditnimi in drugimi informacijami, zbiramo, ker jih potrebujemo za poslovanje s posamezniki ali organizacijami. Podatke lahko posredujemo logističnim partnerjem, da lahko poskrbijo za naročilo, vključno z izvedbo dostave izdelkov. Avtomatsko zbiranje podatkov na digitalnih orodjih pa nam omogoča skrb za varnost uporabnikov naše strani.

  • Razvoj poslovanja

Osebni podatki, ki naj jih zaupate ali so zbrani avtomatsko na naših digitalnih orodjih, bodo uporabljeni za naše boljše poznavanje uporabnikov naših izdelkov in rešitev ter bodo osnova za relevantna sporočila in ponudbe ob priložnostih kontakta z nami. Osebni podatki bodo uporabljeni za izboljšave proizvodov, postopkov, spletne strani.

  • Tržne komunikacije

Z vašim dovoljenjem, če je to zahtevano, lahko vaše osebne podatke uporabimo, da bi vas obveščali o poslovanju, izdelkih in storitvah podjetja WOLFY, spletne rešitve, David Volk s.p. Če ne želite, da podjetje WOLFY, spletne rešitve, David Volk s.p. uporablja vaše osebne podatke na ta način, ali če ne želite prejemati nadaljnjih informacij, se lahko kadar koli odjavite od prejemanja novic. Na dnu različnih komunikacijskih kanalov najdete povezavo za odjavo ali pa se za odjavo na nas obrnite prek e-pošte ali pošte. Vaše podatke bomo izbrisali iz naših sistemov v roku dveh mesecev po prejeti odjavi, razen če hranimo in obdelujemo vaše podatke na drugi pravni podlagi, kot je vaše dovoljenje.

  • Ankete za obiskovalce in kupce

Osebne podatke obiskovalcev naše strani lahko zbiramo kot del anket o storitvah in izdelkih podjetja WOLFY, spletne rešitve, David Volk s.p.

  • Upoštevanje preferenc obiskovalcev in strank

Osebne podatke obiskovalcev naše strani ali kupcev lahko zbiramo za zagotavljanje določenih izdelkov in upoštevanje interesov strank.

  • Skladnost z zakonodajo

Osebne podatke lahko zbiramo, kot to zahteva ali dovoljuje zakonodaja. Osebni in neosebni podatki, ki jih zberemo, so obravnavani kot zaupni in jih ne bomo prodali ali posredovali tretjim osebam, razen izjem omenjenih v tej izjavi.

Kako zbiramo vaše podatke

Podatke, ki nam jih posredujete, zbiramo, ko se na nas obrnete zaradi izdelkov, storitev ali informacij, se prijavite na naših spletnih straneh, sodelujete v javnih forumih ali drugih dejavnostih na naših digitalnih orodjih, se odzovete na ankete za kupce ali kako drugače komunicirate z nami. Podatke zbiramo preko različnih tehnologij, kot na primer s »piškotki«, povezava na politiko uporabe piškotkov.

Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali drugim, razen izjemoma v naslednjih primerih:

  • Ko povezana podjetja ali tretje osebe opravljajo storitve v našem imenu, na primer odgovarjajo na vaše zahteve, ali dostavljajo pakete in storitve za stranke, in podobno. Tem podjetjem je prepovedano uporabljati vaše osebne podatke za druge namene kot tiste, ki smo jih od njih zahtevali mi ali jih od njih zahteva zakonodaja.
  • Ko delimo osebne podatke v podjetju ali s tretjimi osebami, da bi zagotovili varnost in zaščito naših strank, zaščitili svoje pravice in lastnino skladno s pravnimi postopki ali v drugih primerih, če v dobri veri verjamemo, da razkritje zahteva zakonodaja.

Vaš nadzor in vaše odločitve

Omogočamo vam določen nadzor in odločitve glede našega zbiranja, uporabe in deljenja vaših podatkov. Skladno z lokalno zakonodajo lahko nadzor in odločanje z vaše strani vključuje naslednje točke:

  • Spremenite lahko svojo odločitev glede naročnine, prejemanja novic in obvestil.
  • Lahko se odločite, ali želite od nas prejemati tržna sporočila o izdelkih in storitvah, za katere menimo, da vas utegnejo zanimati.
  • Lahko se odločite, ali želite prejemati obvestila iz naslova ciljnega oglaševanja oglaševalskih omrežij, ponudnikov izmenjav podatkov in tržne analitike ter drugih storitev.
  • Lahko zahtevate dostop do svojih osebnih podatkov, ki jih hranimo, da bi popravili netočne ali nepopolne podatke, in v določenih okoliščinah lahko zahtevate, da podatke, ki jih hranimo o vas, izbrišemo iz svojih evidenc (pravice fizičnih oseb).

Vaš nadzor in odločitve lahko uveljavljate ali zahtevate dostop do svojih osebnih podatkov tako, da nas pokličete ali pisno stopite v stik z nami in sledite prejetim navodilom. Prosimo, upoštevajte dejstvo, da vam morda ne bomo mogli zagotoviti določenih izdelkov in storitev, če nam ne dovolite zbirati vaših osebnih podatkov, prav tako nekatere naše storitve morda ne bodo mogle upoštevati vaših interesov in preferenc. Če imate kakršna koli vprašanja o točno določenih osebnih podatkih o vas, ki jih obdelamo ali shranimo, se obrnite na pisno na podjetje WOLFY, spletne rešitve, David Volk s.p. Na vašo zahtevo bomo odgovorili v roku enega mesece z možnostjo podaljšanja roka za dodatni mesec dni. V primeru podaljšanja vas bomo o tem obvestili znotraj meseca dni po prejemu vaše zahteve.

Varnost, integriteta in hranjenje podatkov

Varnost, integriteta in zaupnost vaših podatkov so za nas izjemno pomembne. Naša skupina izvaja tehnične, administrativne in fizične varnostne ukrepe, namenjene zaščiti podatkov pred nepooblaščenim dostopom, razkritjem, uporabo in spreminjanjem. Občasno preverjamo svoje varnostne postopke, da pretehtamo ustrezne najnovejše tehnologije in metode. Prosimo, upoštevajte, da kljub našim najboljšim prizadevanjem nobeni varnostni ukrepi niso popolni ali takšni, da bi jih bilo nemogoče zaobiti. Vaše osebne podatke bomo hranili tako dolgo, kolikor je potrebno za namene, navedene v tej izjavi o varstvi osebnih podatkov, razen če je daljše obdobje hranjenja potrebno ali ga dovoljuje zakonodaja. Informacijo bomo redno osveževali, da jo obdržimo posodobljeno.

Spremembe te izjave o varovanju osebnih podatkov

Občasno lahko to izjavo spremenimo tako, da jo prilagodimo najnovejšim tehnologijam, industrijskim praksam, zakonodajnim zahtevam ali za druge namene. Na naših digitalnih platformah bo objavljena veljavna verzija izjave o varovanju osebnih podatkov. Svetujemo vam, da redno spremljate Izjavo o varovanju osebnih podatkov, če tako zahteva veljavna zakonodaja, bomo pred spremembami zanje pridobili vaše soglasje.

Pripombe in vprašanja

Če imate pripombo ali vprašanje o tem pravilniku o zasebnosti, se obrnite pisno na podjetje WOLFY, spletne rešitve, David Volk s.p. Če niste zadovoljni z načinom ravnanja z vašimi osebnimi podatki, lahko vložite pritožbo. Uporabite podatke za stik navedene na koncu te izjave. V primeru vložene pritožbe morate podatke za stik z vami posredovati podjetju WOLFY, spletne rešitve, David Volk s.p. Vašo pritožbo bomo obravnavali in nanjo odgovorili v 30 dneh. Če menite, da podjetje WOLFY, spletne rešitve, David Volk s.p. pritožbe ni ustrezno rešilo, se lahko pritožite pri Informacijskem pooblaščencu, Zaloška cesta 59, 1000 Ljubljana, gp.ip(at)ip-rs.si, https://www.ip-rs.si/

Zasebnost in piškotki