Navodila za uporabo

  • Cenjena stranka, spodaj boste našli navodila za polnjenje in uporabo pametnih ur, ki jih imamo v ponudbi. Spodaj so navodila za več različnih ur. Izberite navodila za tisto uro, ki ste jo naročili.

 

  • Prosimo vas, da natančno in v celoti preberete navodila za uporabo. V primeru, da boste imeli težave nas prosimo kontaktirajte in rešili bomo situacijo tako kot smo jo do sedaj še pri vsaki stranki. 

1. a) Navodila za POLNJENJE pametnih ur: Chycet™ Premium, Rainwayer™ Pro, Rovtop™ Premium.

  1. Ura se priklopi direktno v USB priključek, npr. adapter, računalnik…
  2. V kompletu ni kabla (polnilca), saj polnjenje poteka direktno preko USB vhoda.
  3. Tak način polnjenja je bolj primeren za živ. dobo baterije.
  4. Naprej odstranite paščka s pametne ure, opazili boste, da ena stran vsebuje kontaktorje druga jih ne.
  5. Stran s kontaktorji priključite direktno v USB vhod.
  6. Ko jo priključite se mora nemudoma pokazati baterije, da se res ura polni
  7. V primeru, da se ura ne polni, jo obrnite uro za 180 stopinj.
  8. V primeru, da se še vedno ne polni je potrebno uro močneje poriniti v USB vhod, da ustvarite močnejši stik.
  9. Pred prvo uporabo dobro napolni baterijo (vsaj 3 ure, najbolje čez noč).
  10. Za pomoč sledite zgledu na sliki.

2. A) Splošna navodila za POVEZAVO pametnih ur: Rovtop™ ProPlus, Rainwayer™ Pro, Rovtop™ Premium.

    1. Na pametni telefon si naložite aplikacijo FitPro iz Trgovine Play (Android) ali iz App Store (IOS-iPhone).
    2. Prižgite aplikacijo FitPro in ji dovolite dostop do vseh podatkov, ki jih zahteva od vas
    3. Potem ustvarite uporabniški račun in že ste v aplikaciji (uporabniški račun je potreben za beleženje podatkov)
    4. V zavihku “Settings” ali “Set” odvisno od modela telefona (spodaj druga ikona s leve proti desni) se povežete s uro.
    5. Zgoraj kliknete na zeleno polje kjer piše “Bind devices to experience more features” in pokaže se vam pametna ura. Pisalo bo ime “LH719”.
    6. Ko kliknete na “LH719” se ura avtomatsko poveže, s tem se sinhronizira čas in datum.
    7. OPOZORILO: Aplikaciji morate vse podatke, ki jih zahteva za svojo delovanje omogočiti, drugače povezava ne bo uspešna.
    8. OPOZORILO: Nujno mora aplikacija delovati v ozadju drugače, povezava ne bo delovala.

B) Navodila za POVEZAVO pametnih ur po korakih.

C) VIDEO za POVEZAVO pametnih ur

3.A) Navodila za POVEZAVO pametne ure: Chycet™ Premium in M3 Xiaomi pametne zapestnice

  1. Na pametni telefon si naložite aplikacijo Lefun Health iz Trgovine Play (Android) ali iz App Store (IOS-iPhone).
  2. Prižgite aplikacijo Lefun Health in ji dovolite dostop do vseh podatkov, ki jih zahteva od vas.
  3. Potem ustvarite uporabniški račun in že ste v aplikaciji (uporabniški račun je potreben za beleženje podatkov)
  4. V zgornjem desnem zavihku (kot kaže na spodnji sliki) se povežete s uro.
  5. Izberete prvo polje. Ko se vam prikaže novo okno kliknete “Search” in izpisalo se vam bo ime “BJ-WATCHE3”. Kliknete nanj.
  6. Nato se ura avtomatsko poveže, s tem se sinhronizira čas in datum.
  7. OPOZORILO: Aplikaciji morate vse podatke, ki jih zahteva za svojo delovanje omogočiti, drugače povezava ne bo uspešna.
  8. OPOZORILO: Nujno mora aplikacija delovati v ozadju drugače, povezava ne bo delovala.
 

B) Navodila za POVEZAVO pametne ure po korakih.

C) POMOČ: Video za POVEZAVO pametne ure.

4. POMOČ. Ura se ne polni/poveže. Kaj naj narediti?

a) Ura se ne polni:
  1. Preverite stik kontaktorjev s uro. Velikokrat je razlog, zakaj pametne ure ne deluje v slabem kontaktu/stiku.
  2. Pri pametnih urah katere se polnijo direktno v USB vhod, sta možna dva načina priključitve. Eden deluje, drugi ne. Če vam ne deluje jo obrnite za 180 stopinj.

b) Ura se ne poveže:

  1. Nujno je potrebno aplikaciji omogočiti delovanje v ozadju, v nasprotnem primeru, ne bo delovala. To nastavitev preverite v nastavitvah telefona.
  2. Ko se aplikacija prižge vas vpraša za različna dovoljenja, dovolite ji vse kar vas vpraša (dostop do stikov, lokacije itd.) drugače ura ne bo delovala.
  3. V primeru, da se še vedno ne poveže uspešno, preverite naslednje: da imate posodobljen sistem telefona in aplikacije. Pred ponovnim poskusom povezave “resetirajte” telefon in uro ter ponovno naložite aplikacijo.

c) Za vsa ostala vprašanja smo vam na voljo na: